2019 m. balandžio 26 d., penktadienis

Bevardės miltonijos reanimacija (2019 balandžio 25)


Mano miltonija po persodinimo
Šitą miltoniją buvau nusižiūrėjęs „Ermitaže“ prie nukainuotų augalų. Taigi... atvykęs vos neišsigandau, kad jos neliko.. o buvo dvi. Tačiau radau ją. Lapai visiškai sveiki- jokių dėmių. Kelionė namo buvo labai žiauri... siaubingai vėjuota diena. Bet uždėjau maišelį ant visų tos dienos augalų... na lapai matosi kiek apsilankstė, bet daugiau nenukentėjo. Už juokingą kainą ją nusipirkau, praktiškai už dyką ir parsivežęs namo ėmiausi jos persodinimo. Nusprendžiau jai pirmajai duoti išbandyti neorganinį substratą ir leisti jai pirmajai išbandyti pusiau hidroponiką (semi-hydroponic). Tai augalų auginimas pusiau vandenyje nenaudojant organinio dirvožemio. Susižavėjau šituo būdu iš mano mėgstamiausios youtuber‘ės apie orchidėjas. Pagal ją mano klimato sąlygoms tai idealus variantas, nes aš gyvenu kur pastoviai karštai kaip pragare ir sausa kaip dykumoje. Na, keramzitą, kurį radau nebuvo toks kaip jos... bet man jisai patinka. 


Taigi... vargšelė turėjo vos kelias gyvas šaknis. Tačiau kadangi mano katlėja puikiai auginasi šaknis, nė kiek nenuliūdau ir dėl miltonijos. Nukarpiau visas nupuvusias šaknis, dezinfekavau ir pabarsčiau Agronom penegetic augimo aktyvatoriumi. Ir dabar stebėsiu kaip ji atsigauna.

Miltonijos šaknys 


Visiškai nežinau kokia miltoniją ir kokios spalvos žiedai. Nusipirkau ją tokią. Teko girdėti, kad parduotuvėse miltoniopsius pardavinėja kaip miltonijas- tad nežinau kuris tai augalas. Labai tikiuosi, kad ne miltoniopsis, nes juos itin sunku auginti namų sąlygomis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą