2019 m. rugpjūčio 4 d., sekmadienis

Naujas falenopsis ir kitos naujienos

Brassia 'Mystic Maze'
Šią savaitę sirgau ir susižeidžiau ranką, tad negalėjau nieko nuveikti su savo gėlėmis. Tad palikau jas likimo valiai. O šiandien sekmadienis- laistymo diena. Tad mane kelios nustebino.

Taigi pirmoji naujiena, kurią visai netyčia pastebėjau- šiaip net nebūčiau atkreipęs dėmesio. Tai Brassia 'Mystic Maze' ėmė auginti naują bulbę. Kurį laiką stovėjo nieko gero neveikdama ir štai dabar labai pradžiugino mane. Tad tikriausiai jai patinka mano namuose. Tai viena iš kelių orchidėjų, kurios mano namuose gerai jaučiasi ir nemeta lapų, nesiraukšlėja ir nepūva.

Phalaenopsis 'Surfsong'
Kita orchidėja, kuri mane šiandien nustebino, tai Phalaenopsis 'Surfsong'. Aš jau galvojau, kad ji mirs, nes buvo numetusi du lapus... Bet šiandien pastebėjau, kad augina naują lapelį ir vieną orinė šaknis su žaliu galiuku. Tad tikriausiai ji dar neketina mirti. Ketinu artimiausiu nukirpti nužydėjusį žiedstiebį ir jos stovėseną kiek pakoreguoti, nes dėl žiedstiebio ji virsta iš vazono. Be to buvo netyčia nukritusi nuo lentynos ir neteko šiek tiek substrato nuo viršaus. Tad labai tikiuosi, kad ji nemirs ir gražiai gyvens. Gal pagaliau pavyks susidraugauti su falenopsiais.
Dendrobium Sa-nook 'Blue Happiness'
Kita orchidėja, kuri man ėmė mirti ir dėl jos ėmiau nerimauti- nustebino. Tai Dendrobium Sa-nook 'Blue Happiness'. Jis ėmė auginti ANTRĄ ūglį ir bando išgyventi. Tad tikiuosi naujieji ūgliai greit išleis šakneles ir kabinsis į gyvenimą. Dabar labai saugau naujus ūglius, nes aną savaitę netyčia užkliuvusi ranka nulaužė du cimbidžio ūglius, kuris dabar teturi likusius du... Ir dėl jo labai išgyvenu, nes atrodo jo gyvenimas eina į pabaigą ir neaišku ar nauji ūgliai spės užsiauginti šaknis, kad galėčiau juos atskirti.

Didžiažiedis Dendrobium
Sa-nook 'Snow Jade'
 Na ir kitas dendrobis nusprendė kažką veikti. Tai didžiažiedis Dendrobium Sa-nook 'Snow Jade'. Jis buvo man numetęs vieną lapą ir ėmiau nerimauti... bet štai šiandien pamačiau, kad pradėjo naują ūglį auginti. Tad stebėsiu kaip jam seksis dabar.  Ir nesenai nusprendžiau išbandyti naujas trąšas. Buvau pastebėjęs, kad Facebook orchidėjų augintojų grupėje vienas narys pasidalino šių trąšų nuotrauka ir klausė ar jos geros. Kadangi komentarai buvo labai teigiami- nusipirkau ir aš. Ir  kaip tik "Maximoje' buvo akcija- vos už 1,99€. dėžutėje yra šaukštelis, kurio turinį reikia ištirpinti 1l vandens ir laistyti kiekvieno laistymo metu. Taip pat jas būtina laikyti tamsioje ir sausoje vietoje, nes netyčia palikau balkone ir nuo šviesos, oro bei karščio jos pavirto į kažkokią lyg "ištirpusių ledų" košę... Tad teko išmesti lauk ir nusipirkti naują pakuotę. Taip pat rekomenduoju jas susipilti į stiklinį indelį su sandariu dangteliu. O dabar bandysiu ir žiūrėsiu ar nuo jų mano gėlės ims jaustis geriau ir gal pavyks pražydinti.

Taip pat šiandien nusprendžiau į namus parsinešti naujokę: Phalaenopsis Little Lady 'Soft Cloud'. Kadangi pastaruoju metu netekau didžiosios dalies falenopsių- tad ant lentynos atsilaisvino vietos ir dabar galiu nusipirkti kažką naujo į senųjų vietas. O šitas vienintelė buvo likusi ir gan neblogai atrodanti- tad nusipirkau ir bandysiu su ja susidraugauti.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą