2019 m. rugpjūčio 19 d., pirmadienis

Trys naujokės ir kitos naujienos

Phalaenopsis 'Hong Kong'

Šiandien buvo sėkminga diena. Į ‚Senukus“ važiavau su visai kitokiu reikalu, o kai įžengiau pro vartus iškart pamačiau milžinišką troliką su orchidėjomis. Na... ne mano mėgstamiausių spalvų, bet kaip nesusigundysi 2.59€ kaina? Tad ir pasiėmiau tris. Ilgai rinkausi, kad būtų sveikos ir gražios. Vienos lapas vienas sulaužytas, bet pas mane jau tokių yra ir viskas joms gerai.

Phalaenopsis 'Sacramento'





Kaip ir esu minėjęs- pavadinimus gėlėms be vardų susirandu tiesiog internete „maždaug“ pagal paveiksliukus iš Olandijos internetinių parduotuvių, nes nemažai jų importuoja savo gėles į Lietuvą ir kai kurie pavadinimai iš tikrųjų atitinka tiekėjo priskirtus. Taip padariau ir su šitomis. Visas „pakrikštiju“, nes naudojant Orchid Sense programėlę (deja, šiuo metu ji prieinama tik Apple vartotojams) man ganėtinai lengva susigaudyti, kurią kada laistyti ir patręšti. Be pavadinimų susimaišyčiau tarp visų gėlių. Taip pat visoms orchidėjoms esu priskyręs korteles, kad kai jos nužydi galėčiau žinoti, kur kuri. 

Phalaenopsis 'Wit'
Taip pat Sekmadieninio laistymo metu atkreipiau dėmesį ne tik, kad mano šiukšlyno milijonierės lapus gražiai augina (viena pradėjo dar vieną auginti), bet ir ‚Buffalo‘ žiūriu... DVI naujos šaknelės kalasi. Rausvos, nes šiuo metu paatostogavo balkone kiek per daug ir paraudo. 

Na... ir įvyko keletas liūdnų dalykų... Vakar atsisveikinau su Miltonia ‚Herr Alexandre‘. Mano žiopla klaida, nes persodinau per giliai, o tada vanduo supūdė ją... Labai liūdna dėl jos... O dar liūdniau, kad VĖL NETYČIA su pirštu nulaužiau didžiojo cimbidžio PASKUTINĮ vaiką... Šiuo metu liko paskutinis visai mažytis ir labai abejoju ar jis užsiaugins šaknis kadangi motininis augalas miršta, o taip noriu išsaugoti vaiką, kad nebūtų liūdna mirus motininiam augalui.
Phalaenopsis 'Buffalo'
 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą