2019 m. rugsėjo 27 d., penktadienis

Daug naujienų


Šiandienos laimikis Maximoje vos už 2,99€! Ėmiau tą, kuri turėjo tris naujus ūglius. Šaknys su žemėm jau lipa lauk iš vazono tad teks persodint į naują didesnį vazoną.  Na tikiuosi tos šaknys ten sveikos. 

Na... ir pagal interneto paieškas nusprendžiau ją pakrikštyt Dendrobium nobile Angel Love ‘Vivid’, nes geriausiai atitiko šio hibrido išvaizdą. 

Nusipirkau ją, nes mano visi dendrobiai dirvonuoja... Nežinau ar ištvers žiemą. O dendrobius labai mėgstu, tad jei mano vargetos numirs- šita bus substitute. Tikiuosi vargetos nesupyks, kad naują draugę parnešiau namo ir nenumirs iš pavydo. 

Na, o šiuo metu persodinėju keturis šiukšlyno falenopsius į naujus vazonus, nes jie eina iš proto ir nebetelpa ir senuosius vazonėlius: šaknis augina ne dienom, bet valandom, lapus augina, vienas jau žiedkotį augina. Spėju čia man atsidėkoja, kad išgelbėjau nuo mirties ir išgydžiau nuo skydamarių. Tad šiandien dar du laukia eilės į naujus vazonus, kuriuos šiandien nupirkau.

Na ir paskutinė mano katlėja irgi greičiausiai mirs.. Ketinau persodint ir pamačiau, kad visos šaknys nupuvusios.... dar bandysiu dėti į dėžę ir laikyti šiltai, bet abejoju... katlėjoms tiesiog nepatinka mano namų klimatas. Kiek turėjau visos mirė... Gaila, nes man katlėjos labai patinka... o šitoji dar ir kvepianti buvo... 

Taip pat nesenai pertvarkiau didįjį cimbidį. Kadangi trečioji bulbė jau buvo šaknų- išmečiau ją lauk ir atskyriau dvi didžiąsias, kurios turėjo pakankamai šaknų ir persodinau į kitą vazoną. Stebėsiu kaip jos ten laikysis ir ar nustos raukšlėtis, ir kaip naujas ūgliukas gyvens.  Myliu tą cimbidį ir tikrai dėl jo nerimauju... 

Kitas mano mažiukas cimbidis puikiai laikosi: per 4 mėnesius tuos du ūgliukus tikrai nemažus išaugino. 

Paskutinė miltonija irgi laikosi neblogai.  Laikau špygas už ją, nes miltonijoms irgi nepatinka mano namai. 

Paphiopedilum irgi gyvena neblogai- mačiau kažką prie vieno stiebo naujo augina. Matyt jai patinka mano kietas vanduo, nes gerai laikosi ji. O galvojau, kad tokia rūšinė numirs man greit, net anaiptol- gyvena. 

Clowesia jau laidoju...  Pati brangiausia gėlė supuvo... padėjau balkone ją ir vis skaudą širdį mesti lauk, nors iš jos ten tik košė liko... 

Tuberolabium stovi be pokyčių.  Nei gyvena, nei miršta. Pradėjo naują lapą augint, bet jis taip ir tebestovi be pokyčių. Galvoju ją nuimti nuo tos lentelės ir į mini vazoniuką (nuo clowesios) įsodint.... gal drėgmės daugiau išlaikys ir ji pradės atsigaut. Bandysiu eksperimentuot- kito kelio nematau.

Zygopetalas mano puikiai laikosi. Du naujus ūglius augina!

Trys brasijos nieko gero neveikia, bet sveikos. Viena šiaip gyvena, o kita tris ūglius neblogai augina. Tačiau pastebėjau šiandien, kad su belleara ne kažkas.... Aš ją jau pirkau nukainuotą.... bet tikėjaus gal su laiku atsigaus... Na dar tegul gyvens ant lentynos ir žiūrėsiu kuo baigsis. Šiaip brasijų tipo orchidėjos pas mane puikiai laikosi, tad keista, kad šitoji taip suvargo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą